Als je tegen een probleem aanloopt kan het voor onze helpdesk makkelijk zijn om met Teamviewer mee te kijken op jouw scherm. Zo zien we wat er op jouw computer gebeurt, en kunnen we het probleem ook meteen voor je oplossen tijdens een belafspraak.
Wanneer je een belafspraak hebt waarbij wij meekijken is het voor ons fijn als je Teamviewer al geïnstalleerd hebt op je computer. Dan kunnen we tijdens de belafspraak namelijk meteen aan de slag om je probleem op te lossen. Wel zo efficiënt voor zowel jou als voor ons.
Klik hier om Teamviewer te downloaden
Nadat je Teamviewer gedownload hebt krijg je op de meeste desktops een melding met de vraag of je het wil installeren. Anders kun je in je Downloads map dubbelklikken op de download om deze te installeren.
Wanneer je met een van onze helpdeskmedewerkers aan het bellen bent open je het programma. Je krijgt dan een ID en een wachtwoord te zien. Deze geef je door wanneer wij hier naar vragen. Op die manier kunnen we contact maken met jouw computer.
Voordat wij ophangen tijdens een gesprek zullen wij de verbinding met Teamviewer verbreken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat we op jouw computer mee blijven kijken.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk