Jaarlijks betaal je de kosten voor je domeinregistratie, het hostingpakket en eventuele extra’s via automatische incasso. Om te voorkomen dat je zelf ook het jaarbedrag gaat overmaken, sturen wij niet vooraf een factuur. Zo willen we dubbele betalingen voorkomen, want dat is uiteraard voor zowel jou als voor ons vervelend.
Heb je facturen nodig voor bijvoorbeeld de administratie van jouw bedrijf? De facturen staan in je eigen omgeving in de helpdesk onder ‘Jaarlijkse facturen’.
De laatste factuur is beschikbaar zodra de automatische incasso heeft plaatsgevonden.
Je logt in op de helpdesk met het bij ons bekende e-mailadres en een wachtwoord wat je zelf ingesteld hebt. Een helpdeskaccount moet je zelf handmatig aanmaken, dus als je dit nog niet eerder gedaan hebt klik je op de knop ‘Account aanmaken’ en vul je hier het e-mailadres in dat bij ons als contacte-mailadres geregistreerd staat.
Factuur alleen rechtstreeks in de helpdesk
Facturen zijn alleen te zien wanneer je rechtstreeks met je e-mailadres en wachtwoord inlogt in onze helpdesk. Ga je via het Control Panel naar de helpdesk, dan zijn de facturen uit veiligheidsoverwegingen niet beschikbaar.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk