Wij bieden uitstekende support op onze diensten. Dat doen we echter niet telefonisch, maar uitsluitend online via een ticketsysteem. Het is dus niet mogelijk om ons te bellen.
Via een ticket wordt de vraag direct voorgelegd aan ons team van deskundige helpdeskmedewerkers. Zij bekijken vervolgens wie het beste kan helpen met het beantwoorden van de vraag zodat je het juiste antwoord krijgt. Op deze manier kunnen we snel en efficiënt werken.
Een vraag wordt altijd gegarandeerd binnen 24 uur beantwoord. Is je vraag op werkdagen vóór 20.00 uur gesteld, dan krijg je altijd dezelfde dag een antwoord en tijdens kantooruren meestal zelfs al binnen een uur. Ook in het weekend zijn we bereikbaar. Alle vragen die je dan vóór 17.00 uur stelt, worden dezelfde dag beantwoord (met uitzondering van feestdagen).
Deze manier van werken heeft als voordeel dat je dus snel en goed geholpen wordt. Bovendien hoeft er geen duur 0900-telefoonnummer gebeld te worden om vervolgens minutenlang in de wachtrij te hangen voor een beschikbare medewerker. Daarnaast houden we zo de kosten laag, waardoor ook onze tarieven laag kunnen blijven.
Dat betekent overigens niet dat we nooit bellen. Afhankelijk van het probleem kunnen medewerkers besluiten dat telefonische ondersteuning handiger of sneller is. In dat geval zullen wij jou bellen. Dat kost je dan helemaal niets.
Zo neem je contact op met onze helpdesk.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk