Home   Administratie   Gegevens   Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Het is belangrijk om je gegevens bij ons actueel te houden. Zo weet je zeker dat je geen belangrijke berichten mist over onze producten en diensten. Als er iets wijzigt in je gegevens raden we je aan deze nieuwe informatie zo snel mogelijk aan ons door te geven.

Zelf je gegevens wijzigen

De meeste gegevens kun je zelf wijzigen. Log daarvoor in op de helpdesk. In het dashboard vind je bovenaan het tabje ‘Adressen’. Klik hier op om zelf je adres en telefoonnummer aan te passen. Heb je meerdere bestellingen bij ons, dan kun je wijzigingen via die link in één keer voor al je domeinen bij ons doorgeven.

Het opgeven van een postbusadres is niet toegestaan. Geef dus altijd een geldig huisadres op. De wijziging wordt na het doorgeven door ons gecontroleerd voordat de aanpassing definitief wordt doorgevoerd.

Wijzigen van e-mailadres of rekeningnummer

Het wijzigen van een e-mailadres of rekeningnummer (en naam rekeninghouder) kan uitsluitend door contact op te nemen met onze helpdesk. Zij controleren de gegevens en voeren deze wijzigingen dan voor je door. Houd er rekening mee dat zij, om een e-mailadres te veranderen, ter verificatie om je klantnummer zullen vragen. Dit vind je in de omschrijving van de jaarlijkse bankafschrijving.

Om onze medewerkers te bereiken log je in op de helpdesk. Vervolgens kies je in het dashboard de knop ‘Ticket aanmaken’ om een nieuw ticket te openen waarin je de gewijzigde gegevens aan ons doorgeeft.

Heb je geen mogelijkheid om in te loggen in de helpdesk? Dan kun je een schriftelijk verzoek indienen via dit formulier.