Voor de betaling van de diensten die je bij ons afneemt werken wij met automatische incasso. Om die succesvol uit te kunnen voeren, is het belangrijk dat we een kloppend rekeningnummer hebben.
Wijzigt je rekeningnummer? Geef die wijziging dan zo snel mogelijk aan ons door. Zo voorkom je problemen met de betaling.
Ander rekeningnummer doorgeven
Een wijziging geef je door via een ticket in de helpdesk. Ga als volgt te werk:
- Log in via de inlogpagina van de helpdesk. Heb je alleen een bestelcode klik dan hier.
- Klik in het dashboard op de button ‘Ticket aanmaken’.
- Selecteer in het uitklapmenu de categorie ‘Administratief / Wijziging Klantgegevens’ en klik op ‘Naar stap 2’.
- Onderaan de lijst met veelgestelde vragen klik je op de knop ‘Stel uw vraag’.
- Vul een onderwerp in en vermeld in de ‘probleemomschrijving’ dat je het rekeningnummer wilt aanpassen en uiteraard je nieuwe rekeningnummer.
- Klik onderaan op de knop ‘Verzenden’ om je verzoek door te geven.
Onze helpdeskmedewerkers gaan de wijziging controleren en verwerken. In het ticket krijg je daarover altijd weer een terugkoppeling.
Lukt het je niet om in te loggen in de helpdesk? Op deze andere manieren kun je ook contact met onze helpdesk opnemen.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk