Je kunt op onze helpdesk inloggen met een e-mailadres en een zelf in te stellen wachtwoord.
Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons geregistreerd staat als je contacte-mailadres. Dit is niet per se ook een e-mailadres onder je domeinnaam.
In de video ontdek je hoe het werkt.
Op de inlogpagina van de helpdesk kun je het e-mailadres en wachtwoord opgeven om in te loggen.
Log je voor het eerst in of heb je voorheen de bestelcode gebruikt? Dan heb je dan nog geen toegang met je e-mailadres. Je kunt dit aanvragen. Klik daarvoor direct op de knop ‘Account aanmaken’.
Je kunt vervolgens je e-mailadres opgeven. Let op: dit moet dus het e-mailadres zijn dat in onze administratie bekend is en waarop je eerder je inloggegevens hebt ontvangen.
Klik op ‘Doorgaan’ en we maken een account voor je aan. Je ontvangt direct een e-mail met een link waarmee je een wachtwoord kunt instellen. Met je e-mailadres en het ingestelde wachtwoord heb je daarna de mogelijkheid in te loggen in onze helpdesk.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk