Je betaalt bij ons jaarlijks voor de diensten die je afneemt. Daarvoor werken we met automatische incasso’s. We schrijven het totale openstaande bedrag van de factuur elk jaar van jouw rekening af. In onze helpdesk is vervolgens de factuur van het geïnde bedrag terug te vinden.
Let op: om je facturen in de helpdesk te kunnen zien moet je rechtstreeks in de helpdesk inloggen. Als je de helpdesk via het Control Panel opent zijn de facturen niet zichtbaar. Hier hebben we voor gekozen omdat het Control Panel vaak gebruikt wordt door bijvoorbeeld webbouwers die geen zicht in de facturen hoeven te hebben.
Als de betaling van mijn factuur mislukt
Lukt het niet het bedrag via automatische incasso van je rekening af te schrijven krijg je daar van ons per e-mail bericht over. Met een iDEAL-betaallink kun je het openstaande bedrag alsnog voldoen.
Wil je het bedrag liever zelf overmaken, gebruik dan de gegevens hieronder:
IBAN: NL86RABO0114395942
t.n.v. Hosting2GO B.V.
Voor betalingen vanaf een buitenlands rekeningnummer heb je mogelijk ook een BIC-code nodig. Deze is: RABONL2U
Vermeld bij je betaling altijd de domeinnaam en het factuurnummer. Houd bij handmatige overschrijvingen rekening met een verwerkingstijd van één tot twee werkdagen.
Zorg dat je de betaling altijd verricht binnen de gestelde termijn. Zo voorkom je eventuele administratie- en incassokosten en het risico dat de vordering uit handen wordt gegeven aan een incassobureau.
Loop je tegen problemen aan bij het betalen van je factuur? Neem dan contact op met onze helpdesk.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk