Contact met Hosting2GO verloopt uitsluitend via de online helpdesk. Je kunt hier terecht om een vraag te stellen aan onze helpdeskmedewerkers. Maar binnen onze online helpdesk vind je ook jouw facturen terug en heb je de mogelijkheid een adreswijziging door te geven.
Helpdesk bereiken
Je kunt de helpdesk bereiken op vier manieren.
- Op deze website vind je op meerdere plaatsen een button die linkt naar de helpdesk. Je vindt deze onderaan elke pagina, onder elke FAQ-vraag én op de pagina ‘Klantenservice’.
- Via het Control Panel. Klik na inloggen op je domeinnaam. Onder ‘Diensten’ vind je een button naar Hosting2GO helpdesk.
- Ga rechtstreeks naar de Hosting2GO helpdesk.
- Social media als Facebook en Instagram
Vanuit het Control Panel kom je meteen in de helpdesk. In de andere gevallen zie je een scherm waar je inlogt met je e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt gekozen. Log je voor het eerst in of gebruikte je voorheen de bestelcode? Maak dan eerst een account aan.
Het hoofdmenu van de Hosting2GO Helpdesk
Nadat je bent ingelogd, kom je in het hoofdmenu terecht. Hier vind je belangrijke informatie over je hostingpakket. Let op: om veiligheidsredenen zie je maar een beperkt menu wanneer je vanuit het Control Panel naar de helpdesk gaat. Via die route kun je binnen de klantenhelpdesk alleen vragen stellen aan onze helpdeskmedewerkers. Wil je adreswijzigingen doorgeven of facturen inzien, gebruik dan één van de andere twee routes om in te loggen.
Een ticket aanmaken
Wil je een vraag stellen aan onze medewerkers? Klik dan op ‘Ticket aanmaken’. Je doorloopt vervolgens drie eenvoudige stappen. De eerste stap is het selecteren van een categorie die zo goed mogelijk aansluit bij je vraag. Selecteer deze categorie en klik op ‘Naar stap 2’.
Bij ‘Stap 2’ krijg je een overzicht van veelgestelde vragen. Mogelijk vind je hier al het antwoord waarnaar je op zoek bent. Staat je vraag er niet bij? Klik dan op ‘FAQ doorzoeken’ om door alle veelgestelde vragen te zoeken. Wil je direct je vraag stellen, klik dan op ‘Stel uw vraag’.
Het stellen van vragen is 24 uur per dag mogelijk. Onze medewerkers zijn op werkdagen aanwezig van 09.00 tot 20.00 uur, op zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00 uur. Is je vraag binnen die tijd gesteld, dan krijg je altijd dezelfde dag nog antwoord.
Als je ticket is beantwoord
Als onze medewerkers je vraag hebben beantwoord, krijg je van ons een e-mail. Je logt dan vervolgens opnieuw in de helpdesk in. Vanuit het hoofdmenu is de bestaande vraag te openen en kun je de reactie lezen die onze helpdeskmedewerkers hebben gegeven.
Wil je een reactie geven op het antwoord, dan gebruik je de knop ‘Reageer’. Ben je tevreden met het antwoord, dan kun je met de knop ‘Sluit ticket’ de communicatie afsluiten.
Vul je ticket niet aan met een nieuwe vraag vóórdat wij je een reactie hebben gegeven. Dit zorgt er namelijk voor dat je ticket weer onderaan in de wachtrij komt te staan. Het duurt dan dus ook langer voordat je een antwoord van ons terug hebt.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk