Wanneer je bij ons een bestelling plaatst krijg je van ons een e-mail met je inloggegevens. Het kan voorkomen dat je die gegevens kwijtraakt. Als dat gebeurt, dan kun je deze eenvoudig opnieuw opvragen.
Er zijn twee manieren om je wachtwoorden te achterhalen.
Inloggegevens opvragen via het Control Panel
Op het inlogvenster van het Control Panel vind je de link “Wachtwoord vergeten”. Als je hierop klikt, kun je jouw domeinnaam invullen. Vervolgens klik je op de blauwe knop “Verstuur inloggegevens”.
Je ontvangt een resetlink waarmee je je wachtwoord opnieuw in kan stellen op het e-mailadres dat bij ons als contacte-mailadres ingesteld staat. Klopt dit e-mailadres niet meer? Stuur dan via de helpdesk een ticket in om je e-mailadres aan te laten passen. Stuur ook vast ter verificatie het klantnummer van je domein mee, want dit heeft onze helpdesk nodig om je e-mailadres aan te passen. We kunnen je inloggegevens niet naar een ander e-mailadres sturen dan dat wat in ons systeem staat.
Inloggegevens opvragen via de helpdesk
Ga naar onze online helpdesk. Hier log je in met je e-mailadres en een wachtwoord dat je zelf hebt gekozen. Na het inloggen in de helpdesk kom je in het hoofdmenu. Selecteer (indien nodig) rechtsboven in het pull-down menu eerst de domeinnaam waarover het gaat. Onder ‘Direct regelen’ klik je vervolgens op ‘Control Panel wachtwoord vergeten’. We sturen je dan een link waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Kun je ook niet inloggen in de helpdesk? Vul dan ons contactformulier in of stuur een bericht via de chat op onze website. We kunnen je dan helpen om in te loggen. Het kan zijn dat je nog geen helpdeskaccount hebt. Dan kun je op ‘Account aanmaken’ klikken, en vul je hier het bij ons bekende e-mailadres in. Je krijgt dan een mail waarmee je een wachtwoord in kan stellen voor je account.
Wachtwoord resetlink ontvangen per e-mail
We mailen de e-mail met resetlink naar het bij ons bekende e-mailadres. Dit is het mailadres waarmee je de bestelling bij ons hebt geplaatst en geverifieerd.
Ontvang je de mail niet binnen een paar minuten? Dan kan het zo zijn dat de e-mail in een spam-map staat. Het is ook mogelijk dat je e-mailadres dat wij van je hebben, niet meer bestaat.
Is het e-mailadres dat in onze administratie voorkomt niet meer correct? Dan kun je dat via onze helpdesk laten wijzigen.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor het delen van je mening! Wat had je wél verwacht?
Heb je nog vragen?
Vraag het onze helpdesk